Selasa, 2 September 2014

vitamin shaklee istimewa bagi saya

Assalamualaikum.....

terima kasih kerana sudi jengah ke blog saya...hari ni saya nak bagitahu kenapa vitamin shaklee ni istimewa bagi saya?? sekali cuba terus melekat....hahahaha.....nak tau....

okey, permulaannya saya diperkenalkan dengan produk ni pada tahun 1999...vitamin pertama yang saya makan adalah vita-lea...multivitamin dan multimineral...memang sesuai sebab saya kurang mengantuk masa belajar dan bertenaga je rasa...pada masa tu saya ambil vitalea sahaja sebab ianya sudah cukup untuk menampung nutrisi yang saya perlukan kerana ianya dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin & mineral.

sekarang....setelah berumahtangga saya consume bermacam-macam lagi vitamin shaklee dan sekaligus terus menjadi pengedar shaklee..saya berani untuk menjual kerana saya telah mencubanya dan kesannya amatlah mengujakan sekali.hahaha.....yang paling best husband, my son, my sibling, mak , ayah, my MIL and my SIL semuanya telah menggunakan shaklee....heeee.....seronok sangat sebab dapat kongsikan kebaikan vitamin ni dengan ahli keluarga besar saya dan juga orang lain.

anak saya, hari2 nak telan chew c n omega guard....best katanya...lgpun memang nampak kesannya.beliau jarang diserang demam or selsema dan sel2 otak pun sentiasa berhubung...hahaha.....mmg sangat suka bertanya budak  ni..vitamin yang wajib ada dirumah sekarang ni adalah vitalea, omega guard, chew c, alfalfa, zink, esp,b complex....huhu...sekali cuba memang melekat.

kelebihahan produk ni yang menjadikan ianya istimewa pada kami adalah ianya sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.

yang paling best...shaklee ni sentiasa ada promosi walaupun berlainan produk. Bulan ni promosi collagen dan mealshake.double promosi tu.....bukan senang nak dapat. masa ni lah kalau nak borong pun...bulan depan blm tentu ada promo lagi.

collagen: buy 6 free 1....free registration lagi tu...untung dah rm65
mealshake : buy 3 free 1

kalau anda pun nak mencuba, boleh lah hubungi saya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hai...nak tau apa2 pasal vitamin or yang berkaitan boleh jer komen yer...nak bagi pendapat ke...testimoni diri sendiri ke kongsi pasal kesihatan ke...just leave your comment here...i'm glad to read n recomment back.

Borang Maklumbalas

Nama

E-mel *

Mesej *