Selasa, 14 April 2015

menjadi pengedar shaklee jerantut sudaaaa....:-)

Assalamualaikum.......

Hai blogger semua....lamanya tak mengupdate blog..huhu...busy sangat sejak kebelakangan ni..dah bersawang blog i ni.....

alang2 saya dah terbuka semula ni saya nak war-war kan di sini bahawa saya sekarang berada di jerantut dan menjadi pengedar shaklee di kawasan jerantut pulak yer....orang-orang jerantut meh la order dengan ork....rodong2 semua...roger je ork di talian 011-10815355...hehe..jangan malu2 ye....terutama kawasan jengka,tekam,lepar dan kawasan sewaktu dengannya....

Tapi untuk tempat lain pun saya ambik order juga....saya akan poskan dengan pos laju..jgn risau ye....

# saya pengedar shaklee jerantut
# nak vitamin sihat meh order dgn mai nutrisi sihat.
# macam2 set vitamin ada....
# nak tau info terkini lawati facebook saya maizun abdullah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hai...nak tau apa2 pasal vitamin or yang berkaitan boleh jer komen yer...nak bagi pendapat ke...testimoni diri sendiri ke kongsi pasal kesihatan ke...just leave your comment here...i'm glad to read n recomment back.

Borang Maklumbalas

Nama

E-mel *

Mesej *