Jumaat, 14 Februari 2014

PILIHLAH YANG MANA BERKENAN.....

Assalamualaikum...

Di sini saya kepilkan senarai harga yang boleh menolong anda membuat pilihan.Ianya terkandung pelbagai jenis vitamin yang di perlukan oleh anda.saya bukannya apa...saje nak memudahkan anda...



~ Sekiranya anda berkenan dan ingin mengorder...anda boleh hubungi saya melalui..

pm/sms/whatsapp:
011-10815355| maizun @
019-9335355| eddy
facebook: Maizun Abdullah
fanpage: E-Nutrisi Shop

~ proses selanjutnya anda kena bank in bayaran dahulu barulah saya proceed order anda.Saya menggunakan konsep bayar hari ini....esok pos. Anda tidak perlu bimbang kerana barangan anda akan selamat sampai ke tangan anda dengan pos laju.manakala yang dekat saya akan cod namun juga selepas pembayaran dibuat.

~ Area COD saya adalah seremban, senawang, paroi, pantai, ampangan dan taman2 sekitarnya.

~ Consultasi dan cara pemakanan percuma akan diberikan kepada anda.

Terima Kasih ya kawan2 .....kerana mempercayai dan sudi membeli dengan dengan saya.Saya akan cuba memberikan servis yang terbaik untuk anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hai...nak tau apa2 pasal vitamin or yang berkaitan boleh jer komen yer...nak bagi pendapat ke...testimoni diri sendiri ke kongsi pasal kesihatan ke...just leave your comment here...i'm glad to read n recomment back.

Borang Maklumbalas

Nama

E-mel *

Mesej *