Ahad, 6 April 2014

siapakah yang memerlukan ostematrik???? Jom kita tengok......

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar sahabat2 saya????? Harap semua dalam lindungan nye ye......huhu....sekarang baru sempat nak menjengah blog.mesti  orang lain dah tidur kan.....maklumlah dah pukul 1 a.m..

Tapi tak apa lah.....saya ada info nak kongsi dengan kawan2 semua.... Sekarang kan tengah promosi ostematrix #buy 6 free 1#.....kawan2 ada terbaca tak????

Ostematrix ni kan.... Bukan sekadar kalsium saja tau tapi juga dengan magnesium dan vitamin D..tapi untuk siapa sebenarnya vitamin ni.... Haaaa.....jom kita tengokkkk.....

Siapa yang memerlukan ostematrix??

Seandainya kita ada mengalami masalah2 seperti berikut....bermakna kitalah yang sangat2 memerlukan suplemen ni.....


  • Kerap keletihan
  • Sentiasa kebas dan cramp anggota badan
  • Sukar minum susu tetapi memerlukan kalsium untuk badan.
  • Ibu2 dalam pantang yang mengalami masalah sembelit.
  • Ibu2 mengandung yang sering kejang dan kebas kaki.
  • Berat badan yang berlebihan.
  • Biasa mengalami sakit belakang, sakit pinggang, sakit lutut dan sendi.
  • Mengalami masalah sembelit dan buasir.
  • Tumit kaki pecah dan Kasar.
  • Kerap sakit kepala & migrain
  • Sukar untuk bangun dari tidur.
  • Mempunyai masalah Gigi & kuku mudah rapuh@ patah
  • Ibu2 yang sedang menyusukan di manja.
  • Sedang menjalani fisioterapi.
Haa.....sekarang dah nampakkan......siapa yang perlukan suplemen ini....

Lepas ni kita tengok testimoni pulak......

Testimonial





Oii.....yang komen semuanya dapat selesaikan masalah mereka kan....Haa.....kita bila lagi....macam mana nak dapatkannya??....apa susah....hubungi je saya di salah satu talian ini...

Pm/SMS/wsapp:
011-10815355 | maizun
Facebook: maizun abdullah
Fanpage: E-Nutrisi Shop

Pengeposan ke seluruh Malaysia ye....jgn takut saya guna pos laju.Saya adalah pengedar shaklee seremban.jadi..mana2 yang tinggal diseremban tu saya cod je.... Selain tu saya juga....

Pengedar shaklee senawang
Pengedar shaklee ampangan
Pengedar shaklee paroi
Pengedar shaklee pantai

# konsultasi percuma akan diberikan kepada sesiapa yang membeli Dari saya ye.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hai...nak tau apa2 pasal vitamin or yang berkaitan boleh jer komen yer...nak bagi pendapat ke...testimoni diri sendiri ke kongsi pasal kesihatan ke...just leave your comment here...i'm glad to read n recomment back.

Borang Maklumbalas

Nama

E-mel *

Mesej *